Ons Zomerfairafgelast

Tot onze teleurstelling waren er te weinig aanmeldingen om de Ons Zomerfair op 22 juli in Veldhoven te laten doorgaan. Wij hebben de inschrijvingsperiode nog met twee weken verlengd, waarbij ook niet-leden de mogelijkheid kregen om zich aan te melden. Dat leverde helaas te weinig extra aanmeldingen op. Wij hebben gemerkt dat veel senioren toch nog huiverig zijn om grotere evenementen te bezoeken. Daarom hebben we de Zomerfair afgelast. Wel jammer voor degenen die er – net als wij – veel zin in hadden om er weer lekker op uit te gaan!

Wij hebben alle mensen die zich via de website hadden aangemeld op 1 juli per e-mail op de hoogte gesteld. De mensen die zich telefonisch hadden aangemeld krijgen een brief.

Wij hopen iedereen bij een andere gelegenheid te kunnen begroeten!

Onderstaand bericht vervalt dus hiermee!

Zin in een vrolijke Zomerfair? Donderdag 22 juli in Veldhoven?

Er weer eens lekker op uit, daar heeft iedereen zin in! Op donderdag 22 juli organiseert onze koepelvereniging KBO-Brabant de Ons Zomerfair in Veldhoven, bij De Koningshof.

Lekker slenteren langs de kramen van creatieve senioren, genieten van hun ambachtelijke talenten, inspiratie opdoen en informatie inwinnen om zelf thuis aan de slag te gaan.

Op deze Zomerfair exposeren KBO-leden hun hobby’s/creaties. Van breiers, houtbewerkers en schilders tot edelsmeden, keramisten, tekenaars en glazeniers. KBO-Brabant barst van het creatieve talent.

De ruim 120 deelnemers hebben een podium, stand of kraam waar ze hun kunsten kunnen exposeren, demonstreren en (indien gewenst) verkopen.

Ons Zomerfair wordt een festijn met muziek, gezelligheid en vooral: met ú. Natuurlijk, het coronavirus moet voldoende onder controle zijn, want het gaat alleen door als het veilig kan en mag. Daar hopen we allemaal op!